JTS Sri Aman rai tujuh kakitangan pindah tugas

0

BUAT KENANGAN: Razali (duduk kanan) bersama Baram (duduk kiri) dan ahli jawatankuasa LANDAS merakamkan kenangan bersama kakitangan JTS Sri Aman yang berpindah tempat tugas pada majlis itu.

SRI AMAN: Jabatan Tanah dan Survei (JTS) Bahagian Sri Aman mengadakan majlis meraikan tujuh kakitangan mereka yang berpindah tempat bertugas pada tahun ini.

Tujuh kakitangan terbabit ialah Sulaiman Budin, Abdul Halim, Abdul Sani Suat, Hasai Ganai, Delit Pani, Wilson Jambai dan Mathew Yong Ah Mui.

Jurucakap majlis, Ramli Abu Sera ketika ditemui semalam berkata, Sulaiman, Abdul Halim dan Abdul Sani akan berpindah ke JTS Bahagian Miri dan Bahagian Samarahan.

Manakala Delit berpindah ke ibu pejabat JTS di Kuching, dan Wilson Jambai serta Mathew Yong Ah Mui masing-masing berpindah ke JTS Bahagian Sarikei dan Bahagian Sibu.

“Kami, warga JTS Bahagian Sri Aman mendoakan agar kesemua mereka dapat meneruskan khidmat masing-masing dengan penuh dedikasi dan cemerlang di tempat baharu nanti,” katanya.

Terdahulu majlis diserikan lagi dengan sesi bergambar kenangan bersama Penguasa JTS Bahagian Sri Aman Razali Arshad, Pegawai Tanah Baram Gelayan, exco dan ahli jawatankuasa LANDAS.